torsdag 9 maj 2013

Lyxig frukost efter morgonträning


Någon slags paleoplättar på ett halvt rivet äpple, 3 ägg (jag var hungrig), ca 0,5 dl mandelmjöl, en msk kokosnötsmjöl, 1 tsk fiberhusk, kanel och kardemumma. Ganska mycket bregott hade jag till också. 

Jag vaknade och var pigg för en gångs skull. Det var ju inte tidigt men även om det är helg och barnen sover länge (vi har morgontrötta barn numera, de brås på mor sin!) så brukar jag nog vilja ligga i sängen till efter åtta. Nu smög jag upp lite innan åtta och värmde upp med några solhälsningar. Skönt för min rätt stela kropp. Sen körde jag första passet i mitt styrkeprogram igen. Marklyft som "benövning" idag. Jag gillar dem även om de är jobbiga. Däremot gick det bara inte att planka. Mina axlar var för trötta. Ska försöka köra det imorgon istället. Efter träning och god frukost åkte vi till simhallen och åkte vattenrutschkana, åkte runt ute i en härlig ström och badade bubbelpool. Bra början på långledigheten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar