söndag 15 april 2012

Resultat

I morse steg jag på vågen och den visade på 61,7 kg. Lite mindre än förut så det verkar som om det funkar bra att utesluta spannmål med gluten. Bara för det tänkte jag ta nya kort som uppföljning till de här. Äsch, jag lägger in dem också som jämförelse. Jag ser verkligen ingen skillnad alls. Kanske lite på rumpan? Ja, det är det nog. Kanske lite på putmagen också? Hur som helst måste jag vara striktare med maten. Min lilla utmaning  till mig själv får nog förlängas, men jag ska fundera på en träningsplan också. Just nu är motivationen inte så hög. Det känns som om jag aldrig kommer att klara att göra nog mycket för att få resultat. Depp.


15 april, 2012

22 januari, 2012

1 kommentar:

  1. Men du, det är ju visst skillnad! Både mage och rumpa har omformats tycker jag! :D

    SvaraRadera